خانه / تبلیغات و بازاریابی / آمارهای جهانی بازاریابی و مشکلات بین المللی در این حوزه

آمارهای جهانی بازاریابی و مشکلات بین المللی در این حوزه

آمارهای جهانی بازاریابی و مشکلات بین المللی در این حوزهReviewed by Mansoor Kiarash on Mar 30Rating: 5.0آمارهای جهانی بازاریابی و مشکلات بین المللی در این حوزهبازاریابی جهانی که این روزها تا حدودی با سطوح بازاریابی در ایران همخوانی پیدا کرده است، دچار چالش های مهم و جدی در این صنعت شده است. چالش هایی که رعایت کردن آنها افزایش کارایی بازاریابی و به تبع آن افزایش فروش را برای کسب و کار به دنبال خواهد داشت.

بازاریابی که به نوعی قلب یک کسب و کار و عامل پیشرفت آن محسوب می شود، دچار چالش هایی است که در سطح بین المللی روی می دهد.

 

در تحقیقاتی که توسط یکی از شرکت های فعال در زمینه بازاریابی به نام هاب اسپات منتشر شد، چند نکته چالشی درباره وضعیت بازاریابی مطرح شد که شرح آن در زیر ارائه می شود:

 

 

۱٫ ۶۸% از فعالیت های بازاریابی داخلی، موثر هستند

 

گرایشات جدید بازاریابی، به سمت بازاریابی کردن افرادی پیش می رود که پیش از این با کسب و کار شما آشنا و یا درگیر بوده اند.

 

این رویکرد با موفقیت ۶۸ درصدی یک جایگزین خوب برای بازاریابی بیرونی محسوب می شود.

 

 

۲٫ اختلال در جذب بیش از حد مشتری (تبلیغات)

 

در حدود ۳۲ درصد از بازاریاب ها، اعتقاد دارند بیشترین میزان تلفات هزینه و زمان در کسب و کارها، متعلق به هزینه های هنگفت تبلیغات محیطی و وب است.

 

شاید کاهش هزینه های تبلیغات و سرمایه گذاری بیشتر بر روش های دیگر جذب مشتری مانند سئو و ایمیل مارکتینگ، کاهش اختلال در فرایند بازاریابی را به همراه داشته باشد.

 

 

۳٫ چالش اصلی بازاریابی در جهان، تولید ترافیک و سرنخ

 

عدد خیره کننده ۶۳ درصدی از بازاریابان در جهان، به دنبال تولید ترافیک بیشتر و به تبع آن تولید سرنخ بیشتر هستند که فروش ۱ مرحله ای و چند مرحله ای را ایجاد کند.

 

 

۴٫ محتوا هنوز زنده است

 

جالب اینجاست که در فرایند بازاریابی در ایران، اتفاقات بسیاری باعث حذف تولید محتوا می شود. این در حالی است که بر اساس این تحقیق، ۵۳% از بازاریابان، ادعا می کنند اولویت اصلی بازاریابی داخلی آنها، مبتنی بر تولید محتوا است.

 

 

۵٫ فاجعه ای به نام وارد کردن اطلاعات

 

زمانی در حدود بیش از ۱ ساعت در روز، که تقریباً ۱۸% از زمان حضور نیروهای فروش در محل کار است، صرف ورود دستی اطلاعات در فایل های گزارشات و ثبت اطلاعات می شود.

 

شاید زمان آن باشد که کسب و کارها تلاش بیشتری را صرف تسریع کار نیروهای فروش کنند.

 


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

کتاب وضعیت آخر | تامس هریس

کتاب وضعیت آخر نوشته‌ی تامس هریس را می‌توان یک اثر کلاسیک در زمینه‌ی تحلیل رفتار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *