خانه / تبلیغات و بازاریابی / آینده در صنعت تبلیغات به سمت اعتماد است یا بی اعتمادی؟

آینده در صنعت تبلیغات به سمت اعتماد است یا بی اعتمادی؟

آینده در صنعت تبلیغات به سمت اعتماد است یا بی اعتمادی؟Reviewed by Mansour Kiarash on Dec 27Rating: 5.0آینده در صنعت تبلیغات به سمت اعتماد است یا بی اعتمادی؟صنعت تبلیغات و صنعت بازاریابی به سمت افزایش باورپذیری پیش می رود. آینده بازاریابی در ایران و در تمام دنیا به صورت قابل پیش بینی ای در حال ایجاد بسترهای موفقیت است. این موفقیت به واسطه افزایش باورپذیری کاربران و مخاطبان اینترنتی نسبت به وضعیت گذشته آنها است و تاثیر کسب و کارهای آنلاین مشهور، کاملا در این مسیر مشخص است.

شاخص اعتماد به تبلیغات، شاخصی است که بر اساس آن به صرفه بودن اجرای تبلیغات اینترنتی تا حد زیادی منطقی می شود.

 

در بررسی ای که در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بر اساس باورپذیری مشتریان انجام شد، نتایج نشان از افزایش میزان اعتماد مصرف کنندگان در سراسر دنیا و ایالات متحده دارد.

 

شاید یکی از اصلی ترین دلایل این افزایش شدید باور به تبلیغات در ایالات متحده، قوت گرفتن فروشگاه های اینترنتی مانند آمازون باشد که توانسته در حدود ۱۰ سال، عادت خرید منظم و گوش به زنگ بودن را در مشتریان این کشور ایجاد کند.

 

البته شایان ذکر است که دیجی کالا نیز در بازار ایران، پیشرو در این موضوع بود و به واقع توانست اعتمادسازی در فروش اینترنتی و باورداشتن تبلیغات را افزایش دهد.

 

می توان گفت مردم روز به روز، نسبت به تبلیغات از برندهای خاص خوشببین تر می شوند.

 

به نموداری که از یکی از وب سایت های تحلیل بازار دریافت کرده ام نگاه کنید تا این روند افزایشی را به خوبی دریابید:

 

 

نمودار اعتماد مصرف کننده


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

ارزش چیست؟ | تعریف ارزش و ارزش آفرینی در کسب و کارها

از دوستان عزیز متممی انتظار می‌رود پس از مطالعه این درس: بتوانند ارزش را تعریف کرده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *