خانه / تبلیغات و بازاریابی / اصول پایه در فروش تلفنی (بخش دوم)

اصول پایه در فروش تلفنی (بخش دوم)

اصول پایه در فروش تلفنی (بخش دوم) – منصور کیارشReviewed by Mansour Kiarash on Nov 10Rating: 5.0اصول پایه در فروش تلفنی (بخش دوم) – منصور کیارشدر هفته های گذشته، درباره تکنیک های فروش از طریق تلفن با شما در مقاله ای دیگر صحبت کرده بودم، در این مقاله به تکمیل تکنیک های آن می پردازیم. سرنخ گرفتن در فروش تلفنی، کنترل استرس در تماس تلفنی، عبور از دروازبانان کسب و کارها که غالباً منشی ها هستند و آموزش از تماس گرفتن، مباحثی است که در این مقاله مطالعه می کنیم.

در هفته های گذشته، درباره تکنیک های فروش از طریق تلفن با شما در مقاله ای دیگر صحبت کرده بودم، در این مقاله به تکمیل تکنیک های آن می پردازیم.

 

می توانید در این صفحه، بخش اول مقاله را مطالعه کنید.

 

همچنین در ادامه، به معرفی ۴ نکته درباره فروش تلفنی می پردازم:

 

۱٫ سرنخ بگیرید

می دانم که تماس با مشتریانی که انتظار و حتی حوصله شما را ندارند، بسیار سخت است، اما چاره چیست. باید سعی کنید در انتهای هر تماس، یک سرنخ برای تماس بعدی داشته باشید.

 

۲٫ روی صدایتان کار کنید

صاحبان کسب و کار، هرچقدر هم که در کارشان غیرمتخصص باشند، باز هم دوست دارند که با متخصصان کار کنند.

سعی کنید اگر استرس دارید یا برای انجام کار دیگری عجله دارید، زنگ زدن را فراموش کنید. تنها زمانی تماس بگیرید که صدایتان هیچ استرس و تعجیلی نداشته باشد.

 

۳٫ به دروازه بان ها توهین نکنید و از کنارشان با مهربانی رد شوید

دروازبان ها چه کسانی هستند؟ کسانی که در مرحله قبلی هدف شما قرار دارند و می توانند تماس شما را به هدفتان از بین ببرند و غالباً مسئولین دفتر یا منشی ها این نقش را بر عهده دارند.

سعی کنید بدون هیچ گونه توهینی از کنار آنها بگذرید و به آنها مانند کارمند خودتان احترام بگذارید، زیرا آنها بسیار در نظر مدیران عامل تاثیرگذارند.

 

۴٫ شروع کنید

شاید شما هم ترس از تماس دارید، اما شروع کنید و نترسید.

پیشبینی تماس ها ۱۰۰ برابر بدتر از برقرار کردن آنهاست و آن چه از آن می آموزید نیز ۱۰۰ برابر بیشتر از پیشبینی است.

 


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

برند بوک Brand book چیست ؟ [ دفترچه هویت بصری برند Brand Guidelines ]

۲۸ خرداد ۱۳۹۸ دکترسیدرضا آقاسیدحسینی برند بوک Brand book چیست ؟ [ دفترچه هویت بصری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *