خانه / تبلیغات و بازاریابی / الگوی هاب و اسپوک در استراتژی محتوا

الگوی هاب و اسپوک در استراتژی محتوا

استراتژی محتوا     تمرین دارد     مختص کاربر ویژه    

اهداف و انتظارات آموزشی متمم در این درس

کد درس: ۶۹۴۲۲

پیش نیاز مطالعه این درس از دوستان عزیز متممی انتظار می‌رود پس از مطالعه این درس:

  • بتوانند الگوی هاب و اسپوک را در طراحی حضور رسانه‌ای شرح دهند.
  • هنگام بررسی شرکتها و اشخاص در فضای آنلاین، بتوانند الگوی ارتباط رسانه‌ای آن‌ها را استخراج کنند.
  • در صورتی که رسانه‌های متعددی در اختیار دارند، الگوی هاب و اسپوک مناسب خود را طراحی کنند.

فشار ذهنی هنگام مطالعه

نیاز به مشارکت شما

کسب و کار

زندگی

الگوی هاب و اسپوک در استراتژی محتوا

آیا شما هم در رسانه های مختلف حضور دارید؟

آیا هم‌زمان با حضور در اینستاگرام، در نرم افزارهای پیام رسان هم کانال دارید؟

آیا علاوه بر تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی هم می‌کنید؟

آیا چند سایت مختلف با مخاطبان مشترک دارید؟

آیا در اینستاگرام اکانت‌های متعدد – اما مربوط – دارید؟

آیا علاوه بر سایت خودتان، در سایت‌ها و سرویس‌های میکروبلاگ دیگر هم مطلب می‌نویسید؟

چه رابطه‌ای میان رسانه‌های مختلفی که در اختیار دارید برقرار است؟

بسیاری از ما به صورت هم‌زمان در رسانه‌های مختلف حضور داریم؛ اما رابطه‌ی شفاف و مشخصی بین این رسانه‌ها تعریف می‌کنیم.

صرفاً می‌خواهیم هر جایی که مخاطبان حضور دارند، ما هم حضور داشته باشیم.

مدیریت این شیوه‌ی حضور همزمان و پراکنده، ضمن این‌که مستلزم صرف انرژی و توان بسیار بالایی است، حداکثر دستاورد ممکن را نیز ایجاد نمی‌کند.

اگر رسانه‌های بزرگ و حرفه‌ای یا کسب و کارهای قدرتمند و موفق را بررسی کنید، خواهید دید که بسیاری از آن‌ها از الگوی هاب و اسپوک برای مدیریت رسانه‌های خود استفاده می‌کنند.

به این معنی که یک رسانه را به عنوان رسانه اصلی انتخاب کرده و سایر رسانه‌ها را به عنوان رسانه‌های اقماری آن در نظر می‌گیرند:

 

چه مثالی از الگوی هاب و اسپوک در میان رسانه‌های ایرانی / خارجی مشاهده کرده‌اید و به خاطر دارید؟

  شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشته‌اید.

 

برخی از سوالهای متداول درباره متمم

متمم چیست و چه می‌کند؟

چه درس‌هایی در متمم ارائه می‌شوند؟

هزینه ثبت‌نام در متمم چقدر است؟

آیا در متمم فایل‌های صوتی رایگان هم برای دانلود وجود دارد؟

با متمم همراه شوید

آیا می‌دانید که فقط با درج نام کاربری و ایمیل خود می‌توانید به جمع متممی‌ها بپیوندید؟

اطلاعات ثبت نام

 

ترتیبی که گروه متمم برای خواندن مطالب سری استراتژی محتوا به شما پیشنهاد میکند:

سری مطالب حوزه استراتژی محتوا


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

مالیات آمازون یک راهکار سیستمی است یا غیرسیستمی؟

دِیو لوییس (Dave Lewis) مدیرعامل شرکت TESCO، یکی از فعالان بزرگ و شناخته‌شده‌ی صنعت خرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *