خانه / تبلیغات و بازاریابی / برای سال ۹۸ چه تغییراتی در کسب و کار ایجاد کنیم؟

برای سال ۹۸ چه تغییراتی در کسب و کار ایجاد کنیم؟

برای سال ۹۸ چه تغییراتی در کسب و کار ایجاد کنیم؟Reviewed by منصور کیارش on Jun 6Rating: 5.0برای سال ۹۸ چه تغییراتی در کسب و کار ایجاد کنیم؟در سال ۱۳۹۸، با توجه به رکود بازار، پیشنهاد می شود این ۳ اصل در ادامه مسیر کسب و کارها اعمال شود. ۱) بروز رسانی راهکارهای خود برای همگام سازی با اهداف ۲) مهارت شناخت شخصیت خریدار ۳) پیاده سازی اتوماسیون، البته اگر می توانید زیرا در شرایط تحریم و با توجه به نرخ ارز در سال جدید، بسیاری از کسب و کارها با این مشکل روبرو هستند.

در سال ۱۳۹۸، با توجه به رکود بازار، پیشنهاد می شود این ۳ اصل در ادامه مسیر کسب و کارها اعمال شود.

 

۱) بروز رسانی راهکارهای خود برای همگام سازی با اهداف

تقریبا هر شرکتی با گذشت زمان تمرکز و اهداف خود را تغییر خواهد داد. پس از این که از تغییرات آگاهی پیدا کردید، می توانید راهکارهای خود را بروزرسانی کنید. شما نیاز خواهید داشت تا روی اهداف شرکت خود و چیزی که می خواهید در طی سال به آن برسید، کار کنید. اهداف مشخص به شما و تیم شما کمک می کنند که در مسیر خود حرکت کنید.

راهکارهای خود را برای همگام شدن با اهداف خود شکل دهید. بعد از آن، این اهداف اولیه هستند که شما را در رسیدن به موفقیت در تجارت کمک خواهند کرد.

برای مثال، اگر یکی از اهداف شما این است که دسترسی آنلاین تجارت خود را بهبود بخشید، شما نیاز دارید تا بازاریابی دیجیتالی را به طور برجسته بررسی کنید.

 

۲) مهارت شناخت شخصیت خریدار

این عامل می تواند یکی از مهمترین بخش های هر بازاریابی و بروز رسانی تجارت باشد که یک شناخت عمیقی از مشتریان در زمینه های مختلف در اختیار شما قرار می دهد. هیچ کسی بهتر از شما مشتریان خودتان را نمی شناسد بنابراین با شناخت بهتر شخصیت خریداران خود، تجارت موفق تری خواهید داشت.

 

۳) پیاده سازی اتوماسیون، البته اگر می توانید

اتوماسیون به استفاده از نرم افزارها برای کنترل ساده و انجام وظایف تکراری مربوط می شود به طوری که یک شخص عادی به تنهایی نمی تواند از عهده آن بر آید. بسیاری از تجارت ها از اتوماسیون برای کنترل کارهایی مانند ارسال پست ها در رسانه های اجتماعی، بازاریابی از طریق ایمیل و افزایش دامنه ارتباطی با مشتری و.. استفاده می کنند.

 

پیاده سازی اتوماسیون در سراسر تجارت می تواند بسیار موثر باشد چرا که با استفاده از ابزارهای درست، شما می توانید پیام های هدفمند و شخصی را که سبب بهبود شاخص های کلیدی می شوند، ارسال نمایید. اگر شما هنوز هم از اتوماسیون استفاده نکرده اید، سال ۲۰۱۹، سال شروع این فرایند و بروز رسانی تجارت شما خواهد بود.

تعدادی ابزار مانند ActiveCampaign و HubSpot وجود دارند که شما می توانید از طریق آنها تلاش های مربوط به بازاریابی های خود را به صورت اتوماسیونی انجام دهید.

این ابزارها دارای ویژگی های مفیدی هستند و یادگیری آنها آسان است. قرار دادن اتوماسیون برای کنترل وظایف کلیدی، می تواند یکی از اصلی ترین تغییرها و همچنین مهمترین راهکارها در بروز رسانی تجارت شما باشد. با توجه به برآورد های به عمل آمده، اتوماسیون از اهمیت خاصی برخوردار است و حضور آن در تجارت یک مزیت محسوب می شود.

 


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

NPS چیست؟ شاخص NPS (خالص ترویج کنندگان) چه چیزی را می‌سنجد؟

NPS یکی از شاخص های کلیدی عملکرد در CRM است که به طور ویژه‌ای مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *