خانه / تبلیغات و بازاریابی / تاثیر رنگ در عکس العمل مخاطبان نسبت به برند چگونه است؟

تاثیر رنگ در عکس العمل مخاطبان نسبت به برند چگونه است؟

تاثیر رنگ در عکس العمل مخاطبان نسبت به برند چگونه است؟Reviewed by Mansoor Kiarash on Dec 19Rating: 5.0تاثیر رنگ در عکس العمل مخاطبان نسبت به برند چگونه است؟رفتارهای جمعی، به صورت ناخودآگاه بر افکار مخاطبان تاثیر می گذارد. ما عادت داریم که لوگوهای کسب و کارهای مختلف را با رنگ آنها شناسایی کنیم. در یک تحقیق که حول محور تاثیر رنگ بر برندینگ انجام شد، مشخص گردید که بیش از ۹۰% از تصمیمات ناگهانی که در مورد یک برند (یا محصول) گرفته می شود، ارتباط مستقیم با فاکتور رنگ آن برند دارد.

اگر کسب و کار شما در مرحله آغازین طراحی برند و لوگو قرار دارد و یا در مرحله تجدید برندسازی (Re-branding) هستید، به این مقاله نگاه ویژه ای داشته باشید.

 

رفتارهای جمعی، به صورت ناخودآگاه بر افکار مخاطبان تاثیر می گذارد. ما عادت داریم که لوگوهای کسب و کارهای مختلف را با رنگ آنها شناسایی کنیم.

 

در یک تحقیق که حول محور تاثیر رنگ بر برند انجام شد، مشخص گردید که بیش از ۹۰% از تصمیمات ناگهانی که در مورد یک برند (یا محصول) گرفته می شود، ارتباط مستقیم با فاکتور رنگ دارد.

 

در این رابطه، تصویری از یکی از مقالات وب سایت Entrepreneur را در زیر مشاهده می کنید که به تقسیم بندی رنگ برندها با دسته بندی پیام آنها اشاره می کند:

 

 

روانشانسی رنگ در برندینگ

 

برای طراحی لوگو و انتخاب نام کسب و کارتان، می توانید از مشاوره برندینگ بهره مند شوید.


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

NPS چیست؟ شاخص NPS (خالص ترویج کنندگان) چه چیزی را می‌سنجد؟

NPS یکی از شاخص های کلیدی عملکرد در CRM است که به طور ویژه‌ای مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *