خانه / تبلیغات و بازاریابی / حس خوب هدف گذاری | متمم

حس خوب هدف گذاری | متمم

آیا تجربه‌ی شما هم تأثیر هدف گذاری میان‌مدت و بلندمدت را بر انگیزه‌ در زندگی روزمره تأیید می‌کند؟

چه نوع هدف‌هایی (با شاخص قابل اندازه‌گیری) داشته‌اید که حسی مثبت و انرژی و انگیزه را در شما ایجاد کرده باشند؟

آیا هدف گذاری می‌تواند به شکلی باشد که اتفاقاً باعث انگیزه و انگیزه‌ی ما را کاهش دهد؟ به عبارت دیگر، آیا باید ویژگی‌هایی را در این نوع هدف گذاری (با هدف حس و حال بهتر) رعایت کنیم؟

آیا همین امروز، عددی وجود دارد که در تلاش برای رسیدن به آن باشید؟

آیا در این نوع هدف‌گذاری‌ها، تجربه‌ی سرایت حس خوب را هم داشته‌اید؟ یعنی این‌که آیا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که حس خوب به خاطر نزدیک شدن به هدف الف (مثلاً در زمینه‌ی سلامت)، باعث شده باشد که انرژی و انگیزه‌ی شما برای پیگیری هدف ب (در یک حوزه‌ی کاملاً متفاوت مثلاً: حوزه‌ی شغلی) بیشتر شود؟

آیا حتماً باید نقطه‌ی دقیق برای هدف تعریف کنید؟ تجربه‌ای داشته‌اید که بهتر شدن دائمی وضعیت یک شاخص (از پول داخل حساب بانکی تا تعداد فالورهای یک شبکه اجتماعی) حتی بدون تعریف نقطه‌ی مطلوب نهایی، حس خوب به شما القا کرده و انگیزه‌تان را برای سایر جنبه‌های زندگی افزایش دهد؟


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

تنظیم متن سخنرانی | چند نمونه چارچوب و ساختار رایج

وقتی از تعریف چارچوب سخنرانی صحبت می‌شود، در بسیاری از ما این حس به وجود می‌آید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *