خانه / تبلیغات و بازاریابی / چرا استارت آپ ها شکست میخورند؟

چرا استارت آپ ها شکست میخورند؟

چرا استارت آپ ها شکست میخورند؟ – منصور کیارشReviewed by منصور کیارش on Feb 1Rating: 5.0چرا استارت آپ ها شکست میخورند؟ – منصور کیارششکست استارت آپ ها برای بسیاری از افراد جای سوال دارد. استارت آپ های زیادی وجود دارند که علی رغم تصور قبلی بنیان گذاران با شکست مواجه شده اند. سرمایه گذاران، تاجران، بازاریاب ها، ژورنالیست ها و افراد زیادی وجود دارند که میخواهند علت این شکست را بدانند. ما در اینجا به ۶ عامل مهم شکست استارت آپ ها اشاره می کنیم

شکست استارت آپ ها برای بسیاری از افراد جای سوال دارد. استارت آپ های زیادی وجود دارند که علی رغم تصور قبلی بنیان گذاران با شکست مواجه شده اند. سرمایه گذاران، تاجران، بازاریاب ها، ژورنالیست ها و افراد زیادی وجود دارند که میخواهند علت این شکست را بدانند.

 

من در اینجا به ۶ عامل مهم شکست استارت آپ ها اشاره می کیم:

 

عدم تغییر

شکست استارت آپ هایی که نمی توانند تصمیمات نادرست، نیروی کاری نامناسب، مکان اشتباه و عوامل نادرست دیگر را تغییر دهند و یا به موقع آن را تغییر نداده اند، از درصد بالایی برخوردار است.

 

فرسودگی بنیانگذار

استارت آپ هایی که بنیانگذاران آنها نمی توانند بین کار و زندگی تعادل ایجاد کنند با شکست مواجه می شوند.اینگونه افراد تیم منظم و منسجم ندارند. کارها را تقسیم نمی کنند و خودشان مدام درگیر تصمیمات مهم هستند. در نتیجه، بعد از مدتی فرسوده می شوند و بازدهی کافی ندارند.

 

عدم استفاده از شبکه های اینترنتی

کسانی که در استارت آپ خود از شبکه های اینترنتی استفاده نمی کنند نمی توانند به موفقیت برسند. برای رسیدن به موفقیت در یک استارت آپ باید از طریق این شبکه ها سرمایه گذار پیدا کنید و از این کار نهراسید.

 

عدم بودجه ی کافی

عدم بودجه ی کافی دلیل دیگر شکست استارت آپ ها است. بعضی از کارآفرینان از اول استارت آپ را بدون بودجه ی کافی شروع می کنند. بعضی دیگر هم در میانه ی راه بودجه ی خود را تمام می کنند.

 

مکان نامناسب

چنانچه محل جغرافیایی تعیین شده نامناسب باشد، شکست استارت آپ قطعی است. باید بین محصولی که می خواهید عرضه کنید و نیاز ساکنان آن مکان هماهنگی ایجاد کنید. همچنین، در صورتی که افراد تیم شما به صورت دورکاری همکاری می کنند، اطمینان حاصل کنید که روش ارتباطی شما موثر است. در غیر این صورت عدم همکاری تیمی مناسب به علت فاصله ی مکانی باعث شکست خواهد شد.

 

عدم علاقه

چنانچه بنیان گذار یک استارت آپ آن را بدون علاقه و شوق آغاز کند با شکست مواجه می شود. علاقه باعث می شود که کار آفرین در حوزه ی استارت آپ دانش کافی کسب کند و برای یادگیری مهارت های جدید اشتیاق داشته باشد.

 


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

بنچ مارکینگ چیست؟ الگوبرداری از دیگران چه کاربردی دارد؟

آیا تا به حال پیش آمده که از خودتان پرسیده باشید: «درآمد دوستم که تحصیلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *