خانه / تبلیغات و بازاریابی / چگونه کمپین تبلیغاتی موفق اجرا کنیم؟

چگونه کمپین تبلیغاتی موفق اجرا کنیم؟

چگونه کمپین تبلیغاتی موفق اجرا کنیم؟Reviewed by Mansoor Kiarash on Mar 18Rating: 5.0چگونه کمپین تبلیغاتی موفق اجرا کنیم؟یک کمپین تبلیغاتی موفق، به کمپینی گفته می شود که در آن کسب و کار نسبت قابل توجهی از هزینه تبلیغات را در قالب سودآوری از تبلیغات دریافت کند. کسب و کارها بودجه کمپین های تبلیغاتی را از نسبت معینی از درآمدشان جدا می کنند.

اگر بخواهید مشابه کمپین تبلیغاتی نایک را برای کسب و کار کوچکتان اجرا کنید، مطمئناً به مشکل برخواهید خورد.

 

از طرفی تعدادی از کسب وکارها یک وب سایت طراحی می کنند و با راه اندازی کانال تلگرام و اکانت فیس بوکشان و البته تبلیغ روی چند وب سایت انتظار موفقیت را دارند.

 

برای اینکه یک کمپین تبلیغاتی موفق اجرا کنید، این نکات را رعایت کنید:

 

 

۱٫ کمپین تبلیغاتی بر پلن تبلیغاتی (مارکتینگ پلن) سوار باشد

 

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارها انجام می دهند، این است که بودجه تبلیغات را هیجانی تقسیم می کنند و بر اساس مارکتینگ پلن نیست.

 

یکی از نکات مهم در اجرای کمپین تبلیغاتی، اجرای متوازن تبلیغات در بازه زمان است.

 

 

۲٫ برای کمپین تبلیغاتی کسب و کارتان هدف و پارامتر دقیق تعریف کنید

 

شاید برای بار اول سخت باشد که بدون مشاور تبلیغاتی، کمپین طراحی کنید، اما مطمئناً در اجرای دوم کمپین، می بایست اهداف را از شماره ۱ استخراج کرده باشید تا

در کمپین ۲ بهبود ببخشید.

 

هر کمپین باید از کمپین قبلی بهتر باشد.

 

 

۳٫ برنامه بودجه ای تعریف کنید

 

یک کمپین تبلیغاتی موفق، برنامه ای با بودجه بندی دقیق ۱ هفته ای دارد.

 

سعی نکنید از بودجه بندی دقیق فرار کنید، زیرا راندمان کمپینتان، مستقیماً به این موضوع ارتباط دارد.

 

 

۴٫ یک استراژی مشخص برای ارتباط با مشتری داشته باشید

 

مشتری شما از چه جنسی است!؟ آیا با گوشی های هوشمند درگیر است و از نرم افزارهای موبایلی استقبال می کند یا به خواندن ایمیل عادت دارند؟

 

هدفمندی روش ارتباط با مشتری، به خوبی می تواند تا شما را شگفت زده کند.

 

 

۵٫ بهترین ها را تکرار کنید

 

نیازی نیست در هر کمپین تبلیغاتی همه رسانه ها را عوض کنید. می بایست بهترین رسانه ها را نگه داشت!

 

نادیده گرفتن یک رسانه موفق در اجرای کمپین تبلیغاتی، باعث افزایش مشهود هزینه ها می شود.

 


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

سرفصل های دوره MBA (رشته مدیریت کسب و کار)

می‌توان گفت کمتر رشته‌ای در سطح ارشد وجود دارد که سرفصل‌های آن در حد دوره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *