خانه / تبلیغات و بازاریابی / ۳ راه برای هک کردن رشد وب سایت ها

۳ راه برای هک کردن رشد وب سایت ها

۳ راه برای هک کردن رشد وب سایت ها – منصور کیارشReviewed by Mansoor Kiarash on Dec 3Rating: 5.03 راه برای هک کردن رشد وب سایت ها – منصور کیارشدر رابطه با هک رشد وب سایت، گفتنی است که کسب و کار ها بیش از آنکه نیاز به اصلاح فرایند تبلیغات داشته باشند، می بایست مسیر بهینه ای برای وب سایت کسب و کارشان بیابند. در این مقاله به ۳ روش برای بهینه سازی وب سایت پرداخته شده که شامل سرعت، نحوه دریافت سرنخ و مدیریت محتوا می شود.

میدانم که بسیاری از صاحبان کسب و کار، تلاش می کنند مشتریان بیشتری از طریق وب سایت جذب کنند تا درآمدشان افزایش یابد، پس بهینه سازی وب سایت، می بایست اولین قدم آنها باشد.

 

مشکل اصلی کسب و کارها در زمینه جذب مشتری، عدم تمرکز بر اصل بهینه سازی نرخ تبدیل مشتری است! این اتفاق، هدر رفتن میزان قابل توجهی از هزینه های بازاریابی و جذب را به همراه خواهد داشت.

 

در ادامه راه های بسیار مهم در زمینه بهینه سازی وب سایت را معرفی می کنم. مطمئن باشید اگر می توانید به این ۳ حوزه مدیریت داشته باشید، می بایست منتظر اتفاق شگفت آوری در تبدیل مشتری باشید:

 

 

۱٫ راندمان سایت بهتر، نرخ جذب بیشتر مشتریان را به همراه دارد

 

 

قدم اول: سرعت سایت را بهبود ببخشید:

برای بررسی وضعیت فعلی سرعت وب سایتتان، می توانید از ابزارهای آنلاین معتبری نظیر gtmetrix بهره ببرید. این وب سایت، همه فاکتورهای مورد نیاز برای بهبود را بررسی می کند و در نهایت به سایت شما امتیازدهی می کند.

 

آنالیز سرعت سایت منصور کیارش

 

 

قدم دوم: از SSL استفاده کنید:
استفاده از SSL، سالها پیش هزاران دلار هزینه در پی داشت، اما امروز این موضوع، با مبلغ نسبتاً کمی قابل انجام است و حس امنیت را در خرید اینترنتی از وب سایت شما به مشتری می دهد.

 

 

۲٫ محتوای مدیریت شده، نقش موثری در تبدیل مشتری دارد

 

 

قدم اول: آدرس محتوا در سایت را بهینه کنید:

شاید باورکردنی نباشد، اما بسیاری از کاربران، برای مرتبط بودن URL سایت، ارزش بسیار زیادی قایل هستند.

از طرفی ارتباط محتوا و URL، می تواند برای بهبود رتبه سئو سایت نیز بسیار موثر باشد.

 

قدم دوم: عنوان مقاله، بخش حیاتی کار است:

عنوان محتوا، اولین چیزی است که کاربر می بیند. برای طراحی عناوین صحیح، از تکنیک های هک جذب استفاده کنید و فرضیه های متفاوتی را در بازه های هفتگی درباره عنوان آزمون کنید.

 

 

۳٫ لیستی از مخاطبان بسازید

 

 

قدم اول: فرم هایی را با اجازه مشتری ایجاد کنید

این فرم ها که به اصطلاح Opt-in خوانده می شوند، با آگاهی کامل مشتری نسبت به آینده و استفاده از اطلاعات، از وی آدرس ایمیل یا شماره تلفن دریافت می کند تا کسب و کار بتواند در اینده از آن بهره ببرد.

این بهره بردن شامل ارسال پیام های تبلیغاتی و ایمیل های تبلیغاتی می شود.

 

قدم دوم: فرم های پاپ آپی، مسیر روی لبه تیغ

اگر بتوانید به درستی از پاپ آپ ها در وب سایتتان استفاده کنید، می توانید تغییر بسیار قابل توجهی در نرخ تبدیل سایتتان ایجاد کنید.

البته این راهکار می تواند در عین حال که نتیجه بسیار مثبتی برای کسب و کار داشته باشد، باعث شکست جدی در اعتماد و حوصله کاربران نیز بشود. پس در استفاده آن بسیار محتاط عمل کنید.

 


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

درباره سوگواری و فقدان | کتاب زندگی خوب مارک ورنون

✔ پاراگراف فارسی       گروه متمم ۱۱:۴۵ ب.ظ مارک ورنون (Mark Vernon) به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *